Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Magyar pályák:

 

Author: HPisti

Level name: Back to City of Vilcabamba

undefined undefined undefined

Download


Author: Garfield(Emőke)

Level name: Lara never has a rest 1:

undefined

Download


Author:Garfield(Emőke)

Level name: Lara never has a rest 2.-Amulet

undefined undefined

Download


Author: Garfield(Emőke)

Level name:Lara never has a rest 3.-The Derelicted Temple

Download


Author:Garfield(Emőke)

Level name: Lara never has a rest 4-The Spirit Of The Past

undefined undefined

Download

Author:Garfield(Emőke)
Level name: Lara takes no rest-5- Washed away by the water :

Author: Roli Homepage
The Crystal of Life
undefined undefined
Download: Here

Author: Roli Homepage
Tomb Raider Revelations- The Scion (Tomb Raider: Felfedezések- A Scion)
Download: Here
undefined
undefined
Secret 1-2-3: undefined

Under London
Letölthető (Download): Innen (Here)

Sophia's base
Author: Bag Homepage
Letölthető (Download): Innen (Here)
Secret 1-2-3:

Mentések--Savegames


Tomb Raider Revelations 2 - The Golden Mask (Az Aranymaszk)
Készítő: Roli Homepage
Letölthető (Download): Innen (Here) Leírás, végigjátszás:
5 pálya. (5 levels)
Secret 1: Mentések:
Secret 2: Mentések:
Secret 3: Secret 4 Mentések:
Secret 5:

 
Tomb Raider The Legend of Chaaba Level 1. - The tomb of Kassua
Készítő: posyd
Letölthető (Download): Innen (Here)

The Tears of Sun Level 1. – Phuket
Készítő: posyd
Letölthető (Download): Innen (Here)
undefined

bodlac.........................................................eMail ........................................................................
  The Curse of Poseidon (Poszeidón átka) Leírás    

Story:
1998-et írunk, Lara az Európai Régészek Társaságának Krétán megrendezett éves gyûlését látogatja. Elõadásában az atlantiszi és más õsi civilizációk között fennállt kapcsolatot tervezte ismertetni, de mikor kiderül, hogy nem rendelkezik megfelelõ dokumentációval a kutatás helyszíne pedig állítólag teljesen megsemmisült egy nukleáris robbanásban, gúnyolódás céltáblájává válik. A megaláztatás miatt otthagyja a konferenciát, inkább vásárolni megy a bazárba. Itt jut a fülébe egy a Knosszoszi palotához közeli illegális ásatás híre. A következõ hajnal már az ásatás helyszínén, egy verem peremén találja hõsnõnket, beugrásra készen.
Rewiev:
Ez az elsõ pályája bodlacnak, és igen jóra sikeredett. :) Catacombs jellegû a pálya, ezekbõl a textúrákból kihozott mindent, amit csak lehetett, és remek hangulatot adott hozzá, a hangokkal, zenékkel is. Azért vedd észre, hogy a TR1 görög textúrái is benne vannak. :) Bár kissé sötét a pálya, a hangulata jó. Ellenség pár fegyveres, egy kis skorpió, és persze a végén maga, a kalapácsos Minotaurusz. Sajnos egy medipackot fel kellett használnom, a nagy esések miatt. A pálya egyetlen secrete után, már csak alig villogott az energiacsík, így a Minotaurusznál meg kellett etetnem a lányt. :) A fáklyákat a labirintusban padlókapcsolók gyújtják fel, majd le, így a dozy-s csalással ne is próbálkozz, mert nem fog égni a fálya az utolsó helyszínen. :) Jó kaland volt, csak ajánlani tudom mindenkinek. (OBig)

gaabr ...........................................................Homepage...........................eMail......................................Reviews & Walkthrough
  KCR Project Leírás Walkthrough 9,5

Story: Hibásak a koordináták, amiket a helikopter vezetõjének adtak a bevetés során, ezért Lara ismeretlen helyen landol ejtõernyõjével. Kiderül, hogy a közelben ahol földet ért, egy titkos katonai bázis található. Hamar rájön, hogy itt a föld elpusztítására alkalmas fegyvereket fejlesztenek ki. Larának kötelessége, hogy meggátolja ezt a projektet! Rövid kutatás után rájön, hogy a rakétákat vezérlõ számítógépekkel kell tennie valamit...
Review: Ínyenceknek való pálya, igazi finom kanyarodós ugrások és idõzített feladatok, nehezen kikerülhetõ csapdák, remekül elhelyezett ellenfelek, és minden tökéletesen illik is a helyszínekhez. A pályák tervezése, felépítése és berendezése hihetetlenül jó lett, mind a helyszínek kinézete mind a játékmenet szempontjából, sikerült is kiváltania azt a bizonyos 'ott vagyok' érzést, köszönöm Gabi. Mert egyszerûen minden a helyén van és odaillõ, de azzal a magától értetõdõ természetességgel ami miatt talán még csak észre sem vesszük. Na ezt úgy értem hogy például egy valódi rakétabázison feltûnne valakinek hogy minden szobában van poroltó? Nem hiszem. De a hiánya már annál inkább. Hát ennyire van itt minden a helyén, látszik hogy Gabi odafigyelt a részletekre, és van is érzéke hozzá. Hiteles ajtók, kapcsolók és egyéb objektumok, a különbözõ szinû kódkártyák, a csatazajra szétrebbenõ kis patkányok mikor az egyik szobába becsúszunk, a munkások KCR-es karszalagjai, vagy a kinyithatatlan szolgálati ajtók. Hasonló bázis témájú pályákon már többször felmerült bennem a kérdés mikor egy nehezen megközelíthetõ helyre beértem Larával, hogy vajon a benn tartózkodók is mindig a szellõzõn át közlekednek? Itt nem ez a helyzet, újabb jó pont. Bár a környezet színvilága általában a szürke különbözõ árnyalatait vonultatja fel, de a sok díszítõ elem és a remek megvilágítás ezt képes feledtetni, a realizmus szempontjából pedig éppen ez a jó, egy rakétabázis falai közt mi más szinekre is számítanánk. Annyit azért mindenképpen javaslok hogy este játsz, hogy a nappali fény ne zavarjon be a képbe. A hangok is fantasztikusak és sokat dobnak a hangulaton, a patkányok hangja annyira aranyos, sajnáltam is lelõni szegényeket, a kártyák és ajtónyitások hangjai, az aláfestõzenék, egytõl egyig kiváló. Az öt secret is valódi jutalom, a játékmenetet érdemben nem befolyásolja. A választható nehézségi fok nagy figyelmesség a készítõtõl, de szükség is volt rá; kezdõ játékosoknak még normálon is épp elég nehéz lesz. Fantasztikusan kitalált és - legalábbis hardban - a végletekig kiélezett idõzített feladatok, ugrások, átjutások lézercsapdák között, futások hordók elõl, eredeti fejtörõk, izgalmas harcok. Csak pár pici kötelezõ sérülés van, mégis épphogycsak sikerült medi nélkül végigvinnem, az életerõcsíkból már alig volt valami, fõleg az elsõ pályán. Mert elég sokat sebzõdik Lara az ellenfelek miatt, sehol sincsenek egyszerre sokan vagy nem fair helyen, épp ellenkezõleg, pont jó az elhelyezésük ahhoz hogy valóban betöltsék a szerepüket, hogy áthágandó akadályt és kihívást jelentsenek. Mivel volt szerencsém béta tesztelni már jópárszor végigvittem, ráadásul duplán is a két nehézségi fok miatt, mégis a sokadik végigjátszásra is ugyanúgy lekötött és élveztem a játékot, márpedig ez a legjobb pályák ismérve. Ha vannak bizonytalanságaid Lara irányítását illetõen akkor bizony kösd fel a fehérnemût, és talán fogsz is szenvedni néhol, viszont rengeteget tanulhatsz cserébe, hiszen az igazán jó pályák képesek rákényszeríteni minket hogy jobb játékosokká váljunk, ez pedig ilyen. Ha meg már az vagy és szereted a kihívásokat a KCR Project a kedvenceid közé fog tartozni, garantálom. (akci)

Roland Dankó (Roli)..........................Homepage................................eMail
  Tomb Raider Revelations III - The Hand Of Rathmore Leírás    

Story:
Sophia végleges halála után Rathmore keze Larához került… Csak mint kiderült, az nem az igazi kéz volt! Az eredeti kéz valahol Chiapasban található, egy templomrom alatt, lent az alvilágban. A lejutáshoz szükség van egy bizonyos Márványkoponyára, melyet az Elveszett Völgyben kell keresni Peruban, majd azzal aktiválni a lejáratot…
Review:
Nekem nagyon tetszettek ezek a pályák. Igazi TR hangulata van mindegyiknek. Az elsõ, egy remake, a Caves pálya felújítása. Túl könnyû? Nos akkor ott a második pálya kihívásnak. Igaz, ezt ismerjük a 2008-as BTB pályákból. A következõ pálya ismét egy kis kikapcsolódás, egy remake, a Lost Valley, a TR1-bõl. Nekem nagyon tetszett. Gyönyörû a textúra, igazán jó kis kikapcsolódás volt. No hogy a hardcore játékosoknak is maradjon valami. Ott a 4. pálya. Bizony elsõre nem könnyû, de higgyétek el, láthatjátok a statisztikában, mind a négy pályát lehet teljesíteni, medipack nélkül is. Remek új mozgásokat is tartalmaz a pálya. Résekben, leguggolva, akár pisztollyal a kézben, a guggolást, és a gyorsfutás gombot nyomva, bukfencezik Lara elõre, közben akár lõhet is. Remek textúrák, remek feladatok, remek, igazán remek Tomb Raider kalandot élhettek át ezen négy pályán. Jól eltalálta Roli a nehézségi fokot. Nem túl könnyû, de nem is annyira nehéz, hogy utána a pszichológusodhoz kéne fordulnod. LOL Medipack nélkül teljesíthetõ az egész kaland. Igaz, ehhez türelem kell. :) 11 secret van a pályán. Annyi cuccot lehet begyûjteni, hogy akár egy kezdõ is simán végigmehet a pályákon, bõven van hozzá medipack. :)